zaterdag 27 maart 2010

World, meet the new bike, New bike meet the World....

Woot! Vandaag was het eindelijk zo ver! Na veel onderzoek, kijken, kijken en niet kopen heb ik vandaag dan eindelijk de knoop doorgehakt: ik heb een nieuwe fiets gekocht! Niet dat mijn Koga niet meer ok was, maar ik zag me daar toch niet meer Limburgs Mooiste en Luik-Bastenaken-Luik mee fietsen.

de nieuwe fiets is de "Bulls, Desert Falcon 1" geworden. Zie hier de specs. Mijn gouwe, ouwe, trouwe Koga Miyata heb ik ingeruild. Kan niet wachten tot morgen om eens een lekker lang stuk te gaan fietsen op het nieuwe speelgoed. Het weer dreigt echter nog roet in het eten te gooien, want morgen wordt nog wel regen verwacht. Maar ik zal proberen iig een stukje te fietsen. Als het weer goed blijft wil ik de volgende route gaan doen:
Leuk stukkie van +/- 80 km met als toetje wind mee op de terugweg..:-)

0 reacties: