woensdag 28 april 2010

D2, Rondje Zoetermeer, 91 kilometer

Bijna vakantie!
Vrijdag reis ik met het gezin en de caravan af naar het mooie Limburgse land voor een weekje vakantie op camping Schoonbron. En als je vrijdag reist, dan moet je donderdag....juist! inpakken. Dus vandaag en zaterdag zijn de enige dagen die nog over zijn deze week voor een stevige fietstraining.

De rit in één zin
"Vertrekken met vermoeide benen en terugkomen met zere benen". Dat is de tocht van vandaag in één zin. Het was alweer een tijdje geleden dat ik met pijn in mijn benen was teruggekomen van het fietsen. Maar vandaag was zo'n dag. Na vertrek richting Schipluiden voelde ik al aan dat de benen nog steeds niet hersteld waren van de tocht van zondag en het ritje gisteren. Derhalve een rustig D1 tempo ingezet, maar na ruim 80 km gefietst ging het laatste stuk langs de Vliet en kon ik de verleiding niet weerstaan om nog even gas te geven en een half uurtje D2/D2 te fietsen. Ik kon het tempo goed vasthouden en dat was een goed gevoel. Vlak bij huis begon ik de benen dusdanig te voelen dat het laatste stukje met de tong op de schoenen (oppassen dattie niet tussen de ketting komt..:-)) en op karakter gefietst moest worden. Gelukkig had ik nog een sportmassage geplanned staan bij de masseurs van de Volleybalclub. Dus na thuis een snelle douche te hebben genomen naar de sporthal voor een prima massage van de benen. Hij was weer top!

Alleen vandaag nog werken en morgen: Vakantie!


Teller:34 Activiteiten
Afstand:1,959.10 km
Gem. afstand:57.62 km
Tijd:80:27:08 u:m:s
Gem. tijd:02:21:58 u:m:s
Hoogte winst:4,128 m
Gem. snelheid:24.4 km/u
Gem. HS:141 bpm
Gem. fietscadans:88 rpm

0 reacties: