woensdag 9 juni 2010

Trillende handjes.....

Zojuist, voor de zoveelste maal vandaag, de weersvoorspellingen weer eens bekeken.
Het wil namelijk, af en toe, wel eens voorkomen dat de voorspellingen iets veranderen!
En dat is nou precies wat hier nodig is.

Het actuele leed op een rijtje:
+ Laatste training: afgelopen maandag (al bijna 2 dagen geleden)
+ Dinsdag: regen (is te overzien. geen paniek)
+ Vandaag: regen. Geplande training gaat niet door (stress-niveau stijgt)
+ Voorspelling morgen: regen (da's dan al 3 dagen zonder training!!)
+ Misschien vrijdagmiddag weer droog (worse case scenario: niet droog, notabene 4 dagen zonder training!!)

Hoe gek gaat dit nog worden?!  Ik zit al te denken aan een alternatieve training op mijn in-house cross-trainer. Maar dat voelt net zoiets als een shaggie draaien van krantenpapier: een "arme-luis rokertje", bij gebrek aan vloei. (ter geruststelling van de lezer: ik ben al decennia geleden gestopt met roken, maar herinner me de "Cold Turkey's" nog als gisteren). Gelukkig mogen we stemmen vandaag. Vandaag stem ik dus op de "Partij Teguh Reguh": "Ons beleid is gericht op een droog klimaat".

Bottomline:
Nerve-wrecking conditions.
Slechts een kwestie van tijd dat een nu nog "zenuwslopende stemming" overgaat in "niet meer te stoppen geval van trillende handjes". Hoe zal dit aflopen, lieve blogspot lezertjes?
Wordt vervolgd......

0 reacties: