vrijdag 20 augustus 2010

Rondje om de Kaag, 98 kilometer

Na een weekje rust begon het toch wel weer te kriebelen. Vooral het mooie weer was een regelrechte uitnodiging om de fiets weer eens van stal te halen. Ik had zin om eens iets anders te fietsen dan de standaard rondjes, dus ben ik weer even creatief met bikeroutetoaster.com geweest. Via de duinen naar Katwijk en dan om de Kaag en via Leiden langs de Vliet weer terug. Zo had ik hem nog niet eerder gereden.
Vergezicht over de Kaag....
Met mooi zomerweer is het altijd prachtig om langs het water te rijden. Ook nu weer krioelde het letterlijk van de levensgenieters die met hun sloep of zeiljacht eruit gekomen waren om met dit mooie weer een stukje te varen. Op de weg terug stond er een stevige wind tegen. Omdat ik geen zin had om te "knoerten" ben ik daarom met een licht verzetje terug gereden. We moeten alvast beginnen met afbouwen niewaar?

6000km grens
Hij moest natuurlijk nog even gepasseerd worden de 6000km grens.En ook deze mijlpaal zit na vandaag in de knip.


Teller:80 Activiteiten
Afstand:6,006.39 km
Gem. afstand:75.08 km
Tijd:240:16:22 u:m:s
Gem. tijd:03:00:12 u:m:s
Hoogte winst:26,719 m
Gem. snelheid:25.0 km/u
Gem. HS:140 bpm
Gem. fietscadans:89 rpm

0 reacties: