maandag 29 augustus 2011

Is er leven na de Velomediane?

Jazeker! It ain't over yet. Over 2 weken moet er nog een AtoSTour gefietst worden, dus moest er weer gewoon getrained worden vanavond. 70 kilometers heb ik er vanavond maar weer uitgeperst op het inmiddels wereldberoemde rondje Westland. Kon ik eerder al melden dat je niet meer zonder licht kan fietsen 's-avonds. Vanavond vond ik nog koud bovendien. Maar dat kan ook komen omdat ik nog niet helemaal hersteld ben van afgelopen zaterdag.

Met het hoofddoel al op zak en het subdoel onder handbereik begin ik al voorzichtig aan het volgende jaar te denken. Wat moet ik me dan als doel gaan stellen? Dit jaar was al pittig qua kilometers en toertochten. Moet ik daar volgend jaar in overtreffende trap overheen? Of moet ik het minsten proberen te evenaren? Ik kan natuurlijk ook iets heel anders op de fiets gaan doen. Misschien bij een club wat wedstrijdjes proberen te gaan rijden. Vragen, vragen, vragen, maar nog geen antwoorden. Gelukkig heb ik de hele winter om daar nog eens goed over na te denken. Eerst maar eens een leuk winter programma in elkaar draaien. Daar heb ik ook wel zin in. Ik wil in ieder geval eens proberen om in oktober met het vossenjacht klassement mee te gaan doen. En de rest zien we nog wel. Wordt (zeker nog) vervolgd...


Racefiets
7212 km (79x)
274:39 uur
Cross-hybride
587 km (10x)
25:41 uur
Totaal
7799 km

2 reacties:

Bully & Bataaf zei

Hoi Johan,

Het wachten is nu op de nieuwe berg van 2 kilometer hoog in de polder ;-).
We kunnen niet wachten tot we hem gaan beklimmen hahaha.

Johan Barelds zei

Ja, die Thijs Zonneveld is gek. Maar pas op: gekte grenst aan genialiteit!