zaterdag 31 december 2011

De laatste kilometers van 2011

Zojuist heb ik de laatste kilometers van 2011 gereden. Nadat ik gisteren met buurman Niels mijn vaste rondje Westland had gefietst kwam ik nog 10km te kort om de 11.000km vol te maken voor dit jaar. Dus ben ik vanochtend maar op de fiets mijn vuurwerk gaan halen. Rugzak mee, want dat spul weegt nogal wat.

Ondanks het relatief vroege tijdstip (09.30 uur) stond er al een enorme rij tot buiten de winkel. Voor ons wachten werden we door de vuurwerk winkel beloond met.....nog meer vuurwerk! Wel een aardig gebaar. Met de rugzak volgepropt weer terug naar huis gereden. Dit zijn toch wel écht de laatste fiets kilometers van dit jaar geweest!

Prettige jaarwisseling! 
(en rustig aan met het vuurwerk en de oliebollen)



Racefiets
9263 km (107x)
351:13 uur
Cross-hybride
1738 km (35x)
73:36 uur
Totaal
11001 km


1 reacties:

Ronald van Schaik zei

Mooie prestatie Johan!
Prettige jaarwisseling en een mooi 2012 toegewenst!