zondag 23 september 2012

Brook's update

Ik heb het net even snel zitten uitrekenen. Vandaag heb ik 335km op mijn nieuwe Brooks zadel gereden. Aan het zadel te zien is hij al goed ingereden en hoef ik niet tot de 500km te wachten. Ondanks eerdere berichten waar ik nog mijn twijfels uitsprak of het ooit wel goed zou komen tussen mijn Brooks zadel en mijzelf ben ik de afgelopen weken na elke rit positiever geworden over het zadel. Na gisteren nog even wat minimale bijstelling gedaan te hebben fietste hij vandaag ook weer heerlijk.

Ook heb ik de afgelopen weken geen last meer gehad van broei op het zitvlak, wat bij mijn gel zadel toch wel na elke lange rit het geval was. Nou heeft dat wellicht ook te maken dat ik momenteel kortere afstanden fiets (max. 80km), maar toch.

SS Rotterdam
De FTCW toertocht ging vandaag naar de SS Rotterdam. De koffiestop was zelfs aan boord van het -tot hotel omgebouwde- schip. Een aangename verassing!

Fotoshoot
Afgelopen week mocht ik zelfs met mijn titanium vriend op de fotoshoot. De foto's zijn bestemd voor het sociaal jaarverslag 2011 van AtoS waar ik paginavullend aanwezig zal zijn bij het hoofdstuk "AtoS en goede doelen".  Je moet wel getraind zijn overigens voor zon fotoshoot. Ik ben zo ongeveer 50x over hetzelfde pad komen aanfietsen om de ideale foto te krijgen. En maar stoer kijken. Geen fotomodel carrière voor mij, da's me wel duidelijk geworden.

Vossenritten
Volgende week zondag is er een proef vossenrit. Kunnen we allemaal even weer wennen aan het gejakker om de week daarop weer voor de competitie van start te gaan. Ik heb er zin an!

0 reacties: