dinsdag 23 maart 2010

AtosOrigin toertocht...

"Bad Voodoo man!"
Gisteren dacht ik even een lekker herstelritje naar mijn werk te maken (+/- 7 km heen en 7 km terug). Ik had de fiets van Carla gepakt en was op tijd naar het werk vertrokken. Vliegt na +/- 3 km de ketting er af!! "@#$%!%#$"(1). Nog erger was, dat de fiets een gesloten kettingkast heeft waardoor ik de ketting er ook niet meer ter plekke om kon leggen "@#$%@#@$" (2). Ben dus -zittend op de pakjesdrager- al steppend, als een groot kind, terug naar huis gegaan. Ik kan je verzekeren dat je als volwassen man dan hele rare blikken toegeworpen krijgt..:-) Serieus gevalletje Bad Voodoo man!

AtosOrigin toertocht
Vanochtend heb ik een nieuwe poging ondernomen om op de fiets naar het werk te gaan.
Veiligheidshalve heb ik maar mijn eigen fiets genomen en dat ging gelukkig goed..:-) 
In het kantoor aangekomen zie ik in de lift een flyer over een AtosOrigin toertocht.
In twee dagen van Parijs naar Eindhoven 9-11 september:
Gegevens AOTour 2009
1ste Dag afstand: 240 km , Hoogteverschil: 2610 meter
2de Dag, Afstand: 220 km, Hoogteverschil: 2004 meter 
Dat ziet er erruggg leuk uit. Daar moet ik nog maar eens even diep over na gaan denken....:-)

0 reacties: