zondag 7 maart 2010

Den Haag-Landsmeer, 80 kilometer, 4 uur

Vandaag was het zo ver. Ik ga op de fiets naar vrienden in Landsmeer. Een mooie D1 training.
Dus vanochtend al om 07.00 uur opgestaan, broodjes gesmeerd, bidons gevuld en de fiets klaargezet.
Aangezien het goed koud was (-4c) maar liefst 4 lagen kleding aangetrokken, wintermuts op en ski-handschoenen aan.
Om 07.30 uur zat ik op de fiets. De route had ik via http://www.bikeroutetoaster.com al uitgestippeld en in de Garmin geladen.

Het waaide gelukkig niet al te hard, want ik had hem al direct schuin tegen.
Als snel drong tot me door dat dat dus 80km wind tegen betekende..:-)
Maar ik had mijn zinnen op dit tochtje gezet, dus die wind tegen nemen we op de koop toe.
Het was weer een geweldig mooie tocht. De vroege ochtendzon en de vrieskoude lucht zorgden bij tijd en wijle weer voor prachtige vergezichten.
4 uur later arriveerde ik zonder problemen in Landsmeer. Mission completed!
p.s. de enige domper is dat mijn Garmin weer eens niet geregistreerd heeft.
De trainingsgegevens van dit mooie ritje zijn dus pleitos! Shit happens...:-(

Aantal:
12
Tot. duur:
21:42
Tot.afstand:
480
Gewicht:
79
Rustpols:
60
Zone
D1

0 reacties: