maandag 29 maart 2010

Rondje HvH, 34 kilometer, 1 uur en 10 minuten

Gas op de plank!
Na het avondeten rond 19.00 uur zag het er buiten nog uit als een mooie zomeravond. Aangezien de klok gisteren een uur vooruit is gegaan was het vandaag gelijk een uurtje langer licht. Zonsondergang staat vandaag geplanned rond 20.30 uur. En je raad al.....jawel, nog snel even een uurtje fietsen. Het idee was om een beetje rustig te peddelen, maar al direct na vertrek had ik het tempo al lekker te pakken. Aangezien ik toch niet langer dan max. 1,5 uur kon fietsen, ter plekke maar besloten om dit uurtje lekker door te knallen ipv rustig te "spatzieren". Het was fietsen zoals ik "vroegûh" fietste: een klein uurtje gewoon blind knallen. En da's erg lekker!
p.s.(1) Voelde me na afloop wel een tijdje lichtelijk onwel. Klaarblijkelijk was de oude man iets te diep gegaan. Ben lekker op tijd gaan slapen en vanochtend was alles weer kassie!
p.s. (2) Nog een paar kilometer en dan heb ik de eerste 1000 kilometer voor dit jaar er op zitten. Doelstelling voor maart is al binnen. Jij bent goed bezig jongen!

Aantal:
21
Tot. duur:
43:24
Tot.afstand:
997
Gewicht:

Rustpols:
Zone
D3/D2 

0 reacties: