dinsdag 15 juni 2010

"Tour de Grand Depart"

Als je een blog hebt krijg je de leukste contacten. Zo kwam ik vandaag weer in contact met een oud collega Rob die ik al jaren uit het oog was verloren. Hij was toevallig op mijn blog terecht gekomen en stuurde me een mailtje.
Hierin wist mij te melden dat hij donderdag 1 juli mee doet aan de "Tour de Grand Depart" ofwel de toertocht ter gelegenheid van het vertrek van de Tour de France uit Rotterdam. Je kan 40, 70 of 120 kilometer fietsen, en het mooiste is: er is nog plek zat! (Ik vermoed omdat deze toertocht op een donderdag gehouden wordt)
Alle informatie over deze toertocht is te vinden op http://www.toertochtgranddepart.nl/
En een mooi shirt is bij de prijs inbegrepen!

Deze had ik nog niet op het programma staan, maar het klinkt wel errug leuk allemaal! Nog maar eens even goed over gaan nadenken of ik wil/kan deelnemen (kost me wel een vakantiedag, en het moet ook logistiek nog even rond te breien zijn in "Casa Barelds"..:-)).

0 reacties: