woensdag 16 juni 2010

D1, Rondje Zoetermeer, 65 kilometer

Futloos
Soms heb je van die momenten dat je volslagen futloos bent al voordat je aan het sporten bent begonnen. Als je dan toch doorzet heb je vaak achteraf dat je denkt: "toch lekker gesport, ik ben toch blij dat ik gegaan ben!".
Vandaag was niet die dag... Ja, ik was enorm futloos. Ja, ik ben tóch gaan sporten. Nee, ik was na afloop nog steeds niet erg happy. De benen, waren moe, en ik had geen energie. Ik vermoed dat het oude karkas nog niet helemaal van de tocht van zondag hersteld is.  Dus maar uitermate relaxed gefietst. "Seriously easy going man!".


Teller:54 Activiteiten
Afstand:3,702.34 km
Gem. afstand:68.56 km
Tijd:150:15:33 u:m:s
Gem. tijd:02:46:57 u:m:s
Hoogte winst:13,118 m
Gem. snelheid:24.6 km/u
Gem. HS:139 bpm
Gem. fietscadans:89 rpm

0 reacties: