vrijdag 18 juni 2010

D2, Rondje "De Berg", 46 kilometer

Brainwave's
Vandaag was het gelukkig gedaan met de malaise in benen en lichaam. Na de futloze tocht van eergisteren was het fietsen van vandaag weer als vanouds. En als ik dan weer aan het fietsen ben dringen zich vaak allerlei superlatieven en volzinnen aan me op waarmee ik de fietstocht in mijn blog wil beschrijven als ik weer thuis kom. Helaas zijn die volzinnen meestal net zo vluchtig als de adrenaline waardoor ze ontstaan zijn, want 'du moment' dat ik de benen stilhoudt is alles verdwenen. Er blijft hooguit nog een enkel kernwoord hangen, "but that's it!" (Het heeft overigens veel weg van Sinterklaas gedichten schrijven realiseer ik me nu ik dit schrijf). Dus ik volsta met het beschrijven van dit "Brainwave" proces in plaats van dat ik het vluchtige product dat het voortbrengt probeer te vangen. Er zullen ongetwijfeld fietsbloggers zijn bij wie "het licht van herkenning" aangaat?..:-)

En hoe hebben we gefietst meneer Barelds?
De tocht was kort, maar krachtig. De intensiteit was geheel in lijn met de trainingsperiode waar ik me in bevindt: intensief!. De rit voerde via de kortste weg naar de berg. Lekker 5x de berg opgeknald, 3x staand en 2x zittend. Via de korte route weer terug naar huis. Prima ritje voor even snel aan het einde van de vrijdagmiddag. En nu lekker uit eten en weekend vieren. Een goed weekend allemaal!

p.s. Vandaag, net als eergisteren weer zonder rug-brace gefietst. Het gaat uitermate goed met de rug en het fietsen zonder brace gaat ook erg prima. Die doen we voorlopig niet meer om!



Teller:55 Activiteiten
Afstand:3,748.78 km
Gem. afstand:68.16 km
Tijd:151:53:14 u:m:s
Gem. tijd:02:45:41 u:m:s
Hoogte winst:13,275 m
Gem. snelheid:24.7 km/u
Gem. HS:139 bpm
Gem. fietscadans:89 rpm

0 reacties: