zaterdag 20 november 2010

Back in business

Na een week keelpijn, koorts en snot vandaag eindelijk weer een stukje gefietst. Alles op het gemakkie natuurlijk. Het viel me nog niet eens tegen. Ik had verwacht dat ik na een uurtje wel met duizelingen van de fiets zou vallen, maar dat viel nog alleszins mee. Wel wat last van slappe benen na zo'n 2 uur fietsen. Ach, het is maar de winterstop. Als je dan toch ziek wordt, dan maar nu. En als ik twitter mag geloven ben ik niet de enige die het te pakken heeft gehad de afgelopen weken..:-)

Foto vanaf "de Berg"
Uiteraard nog even "de berg" opgefietst langs de Nieuwe Waterweg. En omdat het toch allemaal op het gemakkie gaat nog even wat fotootjes met de nieuwe BlackBerry Torch 9800 geschoten.

p.s. is het je ook opgevallen dat Garmin Connect een nieuwe kaart van Bing gebruikt? Ziet er gelikt uit.


Teller:101 Activiteiten
Afstand:7,480.72 km
Gem. afstand:74.07 km
Tijd:295:57:44 u:m:s
Gem. tijd:02:55:49 u:m:s
Hoogte winst:29,654 m
Gem. snelheid:25.3 km/u
Gem. HS:141 bpm
Gem. fietscadans:90 rpm

0 reacties: