maandag 22 november 2010

Met de crosstrainer de Mont Ventoux op...

Met nog wat tegenzin ben ik vanavond toch maar weer eens op de crosstrainer gestapt. En zoals altijd valt het tijdens, en achteraf altijd weer reuze mee. Sterker nog, het was erg lekker!

Nou had ik nog ergens een Tacx Real Life avi liggen dus ik dacht: kom laat ik eens gek doen. Laat ik eens met de crosstrainer virtueel de Mont Ventoux opgaan. Nou weet ik niet hoe het is om met een Tacx de Mont Ventoux op te gaan, want ik heb geen Tacx. Wat ik na vanavond wel weet is dat het met een crosstrainer geen ruk aan is..:-) Dodelijk saai om maar telkens een lange weg te volgen waar helemaal niets gebeurd. Volgende keer ga ik maar gewoon weer de "De Wereld Draait Door" kijken ofzo. Daar steek je tenminste nog wat van op ook.



Teller:8 Activiteiten
Afstand:57.30 km
Gem. afstand:14.32 km
Tijd:08:55:17 u:m:s
Gem. tijd:01:06:54 u:m:s
Hoogte winst:69 m
Gem. snelheid:12.7 km/u
Gem. HS:147 bpm
Gem. fietscadans:--

0 reacties: