dinsdag 16 maart 2010

Pilatus as usual..

Vanavond weer mijn wekelijkse lesje Pilatus. Het wordt een beetje een repeterende successtory, maar ook deze keer ging het weer beter dan vorige keren. Ik merkt dat ik stukje bij beetje meer kracht in rug- en buikspieren krijgt waardoor ik de redelijk zware oefeningen steeds gecontroleerder kan uitvoeren. Het voelt goed dat ook dit aansluit bij het trainingsdoel voor deze periode: het lichaam sterk en verbrandings efficient maken (kracht- en D1 trainingen).

Verder uiteraard weer even een mooi parcours voor morgen uitgestippeld waar ik mijn D2 training kan gaan "praktizeren" (weer zon mooi Oud Hollandsch woord).

Vandaag nog leuk email contact met Jan de Hey van Creanite gehad. Dit wist me te vertellen dat het gebied rond  Woensdrecht, Ossendrecht, Putte hét fietsgebied van Noord-Brabant was. Mooi groen gebied met veel mooie fietsroutes. Ga ik zeker nog een keertje bezoeken met de fiets!

0 reacties: