zaterdag 20 maart 2010

Regen, regen, en nog eens......regen..

Vandaag alleen maar regen. Dat belooft niet veel goeds voor mijn ritje van morgen.
Buienradar wist mij te vertellen dat het morgen pas rond 13.00 uur opklaart in Den Haag.
Dat wordt niet het 100 km ritje fietsen wat ik me had voorgenomen.
Of ik moet natuurlijk, reuze stoer, gewoon morgenvroeg in de stromende regen vertrekken...:-)
En vanochtend is ook mijn lading "coke" binnengekomen (2x3kg maltodextrine).
Als ik mijn trainingschema volg genoeg voor een jaar, en als ik dit trainingsschema niet meer volhoudt waarschijnlijk genoeg voor de rest van mijn leven...:-)
En nog even voor het archief: wat een klasse overwinning van Oscar Freire in Milan-San Remo!
En zal Sven Kramer die Amerikaan Jonathan Kuck nog passeren in het WK Allround Klassement? We will see!

0 reacties: