vrijdag 19 maart 2010

Motivatie..

Na het pittige ritje van woensdag merk ik dat ik wel wat rust kan gebruiken (ouwe 40+ lul...:-)
Dus donderdag en vandaag even helemaal niets gedaan. Ik stond vandaag in dubio of ik op mijn vrije vrijdagmiddag nog even een uurtje of wat rustig zou gaan fietsen, maar uiteindelijk heb ik besloten het toch maar niet te doen. Na de eerste maand fiets training merk ik dat het trainen al wat "gewoontjes" begint te worden. Het heilige vuur is daardoor tijdelijk teruggelopen tot "gasbrander niveau". En om nou te voorkomen dat ik -voor het seizoen goed en wel begonnen is- al een volwaardige fiets-antipathie heb ontwikkeld besluit ik vandaag en morgen ook nog maar even lekker niets te doen..:-) Voor zondag heb ik (uiteraard) wel weer een leuk ritje uitgestippeld:
Rondje Reeuwijkse plassen. Afstand: 102 km. Fietsmaatje en zwager Cees is voor het weekend verhinderd, dus dat wordt "lonesome cowboy" werk. Misschien moet ik de radio op de fiets maar eens proberen...:-)

0 reacties: