donderdag 22 april 2010

Het blij vooruitzicht dat mij streelt....

Aanstaande zondag gaan we wat hoogtemeters maken. Het initiële idee was om Klimmen-Blégny-Klimmen te doen (90km / 1200 hoogtemeters), maar aangezien zwager Cees andere verplichtingen heeft zondagmiddag (en een enkele autorit Den Haag-Klimmen ruim 2,5 uur is) hebben we dit maar laten varen. Een interessant alternatief denken we gevonden te hebben in de "Batavus Heuveltocht Driebergen" (100 km, 700 hoogtemeters).

500 hoogtemeters inruilen voor 3 uur in de auto lijkt me een goede deal. Daarnaast zijn de voorspellingen uitermate gunstig (zonnig bij ~20 graden). Leuk dat je al zoveel voorpret kan hebben aan een tocht waarvan je nog geen meter hebt gefietst. Ik voel me af en toe net onze hond vroeger, die al tijden naast je kon staan kwispelen omdat hij wist dat je zo meteen met hem ging wandelen. Heel soms ga ik ook al even in het schuurtje naast mijn fiets staan kwispelen als het allemaal te lang duurt voor ik weer kan kan gaan toeren.......

0 reacties: