donderdag 27 mei 2010

Rondje "de Berg", 46 kilometer

Danoontje Powerrrrrrr!

We schrijven drie dagen na de 11-stedentocht. Dinsdag had ik mijn wekelijkse Pilatus les en gisteren ben ik bij wijze van variatie weer'es wezen zwemmen. Dit keer met het hele gezin. Lekker baantjes trekken en ontspannen dollen met de kinderen. Uitermate geschikt om de stramme 11-steden benen weer wat los te gooien. Na dit sportieve intermezzo was het vandaag weer tijd om het stalen ros te bestijgen. Samen met Cees de vaste prik: rondje "De Berg". Ik voelde me vandaag zeer energiek en alle sprintjes, hoge snelheden en klimmetjes verliepen uitermate soepel. Het oude hart accelereerde als dat van een jonge God bij het zien van zijn geliefde..:-) Het laatste rondje de berg op ging zelfs rond de maximale hartslag 185/189. Het is al weer een tijd geleden dat ik daar qua hartslag uberhaupt in de buurt was geweest. Wat mij betreft allemaal tekenen van uitstekende trainings progressie. Qua timing komt deze vorm ook precies op het juiste moment. Nog 8 dagen tot Limburgs Mooiste. Powerrrrr! ...:-))



Teller:46 Activiteiten
Afstand:2,978.21 km
Gem. afstand:64.74 km
Tijd:122:23:12 u:m:s
Gem. tijd:02:39:38 u:m:s
Hoogte winst:9,978 m
Gem. snelheid:24.3 km/u
Gem. HS:139 bpm
Gem. fietscadans:89 rpm

0 reacties: