maandag 17 mei 2010

Rondje Hazerswoude, 77 kilometer

Da's zuur!
Als je na 3 dagen stilstand weer wordt losgelaten is dat net zoiets als je met je hond naar buiten gaat die een week binnen heeft gezeten. Dat beest gaat helemaal uit zijn bol! Nou, idem hier vanavond..:-)
Het thema van de rit van vanavond was: "houdt'm in D2". En ik moet zeggen: dat is aardig gelukt. Aangezien ik "katz allein" was vandaag en dus met niemand tijdens het fietsen rekening hoefde te houden heb ik maar eens flink de beuk erin gegooid. Bij thuiskomst moest ik dan ook eerst even een half uur met de benen omhoog, omdat die zo zuur waren.
Bereik 1 = Herstelzone, Bereik 2=D1, Bereik 3 =D2 etc. Zoals je kan zien heb ik een kleine 2 uur van de totale 2 uur en 45 minuten in de D2 zone gereden. Zelfs nog 20 minuten in D3. En ik kan je vertellen: daar wordt je lekker zuur van..:-)


Teller:42 Activiteiten
Afstand:2,569.34 km
Gem. afstand:61.17 km
Tijd:106:25:34 u:m:s
Gem. tijd:02:32:02 u:m:s
Hoogte winst:9,309 m
Gem. snelheid:24.1 km/u
Gem. HS:140 bpm
Gem. fietscadans:89 rpm

0 reacties: