zondag 15 mei 2011

FTCW: Braassemermeer tocht

Vanochtend nog wat lichte sputter regen bij het vertrek van de Braassemermeer tocht van de Fietstoerclub Westland. En dan kun je zelf wel je spatbordje op je racefiets gedaan hebben, als je achter anderen gaat fietsen die dan niet gedaan hebben kom je er nog onder te zitten. De straf voor wieltjeszuigers...:-) . "Je hebt allemaal modder in je gezicht papa" zei Julia bij thuiskomst. Gelukkig kwam na de start de zon er al snel door en kon er de rest van de tocht heerlijk gefietst worden.

Kees was het weekend niet beschikbaar dus voor mij weer het beproefde concept van het aanhaken bij verschillende groepen. In retro perspectief kwam ik gistermiddag ook weer tot de conclusie dat ik deze ritjes van de FTCW wel erg leuk vindt. Er gebeurd van alles onderweg, de andere deelnemers zijn meestal dezelfde en die begin ik al aardig te (her)kennen (en zij mij ook). Van de winter ga ik dus zeker ook de vossenjachten proberen.

Giro
Nu zo dadelijk lekker voor de buis om de Giro te gaan kijken. Pieter Weenink nog steeds in het Roze en de etappe gaat vandaag 2x de Etna op, waarvan de laatste gelijk de finish is. Dat beloofd weer een mooie etappe te worden!


Racefiets
3311 km (40x)
125:33 uur
Cross-hybride
448 km (8x)
19:41 uur
Totaal
3759 km 

0 reacties: