donderdag 3 november 2011

Net niet...

Het was me gisteren al duidelijk geworden: bij de volgende fietsrit passeer ik de 10.000 kilometer grens voor dit jaar. Gisteravond belde buurman Niels me met de vraag af ik vandaag nog een stukje wilde fietsen. Tuurlijk: voor een stukje fietsen kan je me altijd bellen..:-). Het zou vandaag dus gaan gebeuren die 10.000ste kilometer.

Mooi niet dus! Bij Hoek van Holland krijgt Niels het letterlijk op zijn heupen. Enorme kramp in zijn heupspier belet hem nog normaal te fietsen. Op halve kracht en via de kortste route dus weer terug naar huis. Thuis aangekomen blijkt dat ik nog slechts 3 kilometers te kort kom voor die 10.000km barriere. De champagne gaat dus weer de koelkast in. Nog even geduld. Het is nog net niet.



Racefiets
9207 km (106x)
349:14 uur
Cross-hybride
790 km (14x)
33:44 uur
Totaal
9997 km

0 reacties: